Darling's

My photo
Was named LimYongXiang. Am proud of my name. 17th year on this wonderful Earth. Love God, family and frens. Like basketball soccer physical activities chatting and laugh. Appreciate every moment everyday. Glory to God. Amen!

Sunday, September 7, 2008

帅,不帅??

我帅。。
我承认。。
可是这并不够。。
我要被大家证实。。
可是。。有一些人啦。。
他们,残忍咯。。
不承认我帅没关系。。
还把我贬低了!!
我的尊严啊!!
但,还我这世界还有好人啦。。
还有一些是承认我帅的。。
感谢咯!!

问一下,谁比较帅??




他?





还是他??





还是他??


难以作出选择??
慢慢选吧。。

不过别说我自恋咯!!

No comments: